0

Betalingsmogelijkheden

Om het je zo gemakkelijk en veilig mogelijk te maken biedt Hackit verschillende betaalmethodes aan. Elke betaalmethode heeft zo zijn eigen voordelen en je kunt dus naar voorkeur een van de volgende betaalmethodes kiezen:

iDEAL

Maak je gebruik van internetbankieren? Dan is dit een van de eenvoudigste betalingsmanieren op het internet. Door middel van een iDEAL betaling kun je gemakkelijk direct betalen via jouw eigen bank. Doordat een iDEAL betaling snel bij ons op de rekening staat kunnen wij uw order snel versturen. Betalen met iDeal is gratis, veilig, snel en eenvoudig. Om via iDeal te betalen, klik je bij Betalen in het bestelproces op iDeal. Daarna kies je de bank en word je doorgestuurd naar een beveiligde webpagina van jouw bank. Hier kun je de betaling voltooien. 

PayPal

Dit is een wereldwijd onlinebetaalsysteem en wordt gebruikt door particulieren en webwinkels. Je kunt het zien als een online portemonnee. Om gebruik te kunnen maken van PayPal meld je je aan met een e-mailadres en een wachtwoord. Vervolgens zet je tegoed op jouw account om daarna veilig en gemakkelijk online betalingen te regelen. Tegoed toevoegen doe je onder andere met een bankoverschrijving (iDeal) of creditcardbetaling. Betalen met PayPal doe je door in het bestelproces bij betalingskeuze op PayPal te klikken. Vervolgens wordt je doorgestuurd naar een beveiligde pagina op de website van PayPal, waar je de betaling kunt voltooien.

Creditcard

Betaal je liever met een Creditcard? Ook daar kun je bij Hackit mee betalen. Met een creditcard van Mastercard of Visa kun je gratis, gemakkelijk en veilig bij ons betalen. Om via deze weg te betalen, kies je bij Betalen voor Creditcard. Je komt vervolgens op een beveiligde pagina (SSL) om de betaling te voltooien. 

Vooruitbetalen/Betalen via bankoverschrijving

Heb je geen kans om direct te betalen? Dan kan je kiezen voor Vooruitbetalen. Met Vooruitbetalen/Betalen via een bankoverschrijving kun je eenvoudig en veilig betalen via jouw eigen bank op een moment dat het jou uitkomt. Bij bestelling krijg je specifieke betalingsgegevens toegestuurd waarna je zelf via jouw bank een overschrijving kan doen. Om via Vooruitbetalen/Betalen via een bankoverschrijving te betalen. klik je bij de stap Betalen op Vooruitbetalen. Je wordt doorverwezen naar een beveiligde webpagina waar je de betalingskenmerken te zien krijgt. Deze informatie ontvang je ook per mail. De betaling verloopt via Pay.nl. Wanneer de overschrijving is voltooid, wordt de status van de bestelling automatisch aangepast naar Betaling geaccepteerd en wordt de bestelling verder in behandeling genomen. Let op: de bestelling wordt dus pas in behandeling genomen wanneer de betaling is voltooid en het bedrag is overgemaakt. Houdt dus ook rekening met 1 tot 2 werkdagen overboektijd.

Bancontact/Mister cash

Onze Belgische bezoekers kunnen betalen via Bancontact/Mister Cash. Op deze manier kun je gemakkelijk en veilig via je eigen betalingsysteem kan afrekenen. Om via Bancontact/Mister Cashte betalen, klik je bij Betalen in het bestelproces op Bancontact/Mister Cash. Daarna kies je de bank en word je doorgestuurd naar een beveiligde webpagina van jouw bank. Hier kun je de betaling voltooien.

Achteraf betalen via Billink

Liever pas betalen wanneer je de bestellling al hebt ontvangen? Dat kan. We bieden je ook de mogelijkheid om achteraf te betalen via Billink. Ga in het bestelproces bij Betalen naar Achteraf betalen via Billink. Je wordt doorgestuurd naar een beveiligde pagina waar je jouw persoonsgegevens invult. Eenmaal geaccepteerd, wordt de bestelling geaccepteerd en in behandeling genomen. Je ontvangt een bevestiging in de mail samen met een factuur en een specifieke betaallink. Je kunt deze factuur dan binnen 14 dagen middels de specifieke betaallink voldoen. Via de beveiligde betaallink kun je via verschillende betaalmethodes de betaling voldoen.

Wil je de factuur voldoen via een bankoverschrijving? Doe dit dan rechtstreeks naar Billink:

  • T.n.v. Billink B.V. te Rotterdam.
  • Bankrekening NL43 RABO 0152 7253 93 (BIC: RABONL2U)  
  • Vermeld daarbij altijd het factuur en ordernummer!

Bezorging

Wanneer wij de bestelling en betaling hebben ontvangen, gaan we met de bestelling aan de slag. Je hebt ondertussen een mail ontvangen waarin we de bestelling bevestigen. We kijken eerst of we de bestelling op voorraad is. Als dit het geval is, wordt de bestelling ingevoerd in ons systeem en naar het magazijn gestuurd. Hier wordt de bestelling gepicked en ingepakt. Er wordt een verzendlabel aangemaakt en het pakket wordt klaargelegd om opgehaald te worden. Je ontvangt een mail dat de status van de bestelling is aangepast naar 'Verzonden'. Verder ontvang je bevestiging per mail dat de bestelling onderweg is met de vervoerder met daarbij Track & Trace gegevens. De pakketten worden dagelijks rond 16.15 uur opgehaald door PostNL. In de uren daarna kun je de Track & Trace gegevens verwachten.

Track & Trace

Wanneer je een bestelling bij ons geplaatst hebt en deze ons magazijn verlaat, wordt er door PostNL automatisch een Track-en-Trace code naar het door jou opgegeven e-mailadres gestuurd. Via deze link kun je de zending tot de voordeur volgen.

Ook kun je via de service van PostNL zelf een alternatieve afleveroptie aangeven, wanneer je verwacht niet thuis te zijn op de dag van afleveren. In de mail met Track & Trace code kun je aangeven of je het pakket op wilt halen bij één van de 2.000 PostNL servicepunten naar keuze. Ook kun je kiezen voor een andere afleverdatum, of afleveren bij de buren. Je dient dit wel aan te geven op de dag van ontvangst van de mail met Track & Trace code.



De Track-en-Trace code kunt u zelf ook gemakkelijk invullen op de website van PostNL.



Heeft u geen Track-en-Trace code ontvangen? Stuur een mail naar info@hackit.eu en wij zullen deze naar u toe sturen.

Pakket afhalen

Liever jouw bestelling afhalen? Dat is natuurlijk ook mogelijk! Geef bij het bestellen aan (bij stap 4. Verzendmethode) dat je het pakket op wilt halen bij een van de 2000 afhaalpunten van PostNL. Er is altijd een afhaalpunt bij jou in de buurt. Wij kiezen het dichtstbijzijnde afhaalpunt (aan de hand van het opgegeven afleveradres) en daar wordt het pakket afgeleverd. Je kunt zien waar het pakket afgeleverd wordt via de Track & Trace gegevens die je toegezonden krijgt.

Retourneren

Je hebt een dag na de ontvangst van de bestelling 14 dagen bedenktijd om aan te geven dat je van de koop afziet. Je kan hiervoor gebruik maken van het modeformulier voor herroeping, maar je bent hiertoe niet verplicht. Na deze melding heb je nog 14 dagen om het product terug te sturen. Zodra deze retourtermijn is vervallen, kun je producten in principe niet meer retourneren. Zorg er wel voor dat het geretourneerde product/de producten in een stevige verzenddoos worden geretourneerd (indien mogelijk in de originele verpakking.) Wees dus voorzichtig met het uitpakken van jouw bestelling, zodat je de originele verpakking kunt hergebruiken. Als een product is gebruikt of beschadigd, dan kunnen wij kosten in rekening brengen voor de waardevermindering.